هتل

کیوسک لمسی هتل

هتل ها

ابزارهای هوشمند، صنعت هتلداری و گردشگری را متحول کرده اند به گونه ای که قادر هستند مسافران را از هر جای دنیا به سمت خود جذب کنند. یکی از مهم ترین مسائلی که بر تجربه مسافر در یک هتل تاثیرگذار است کیفیت سرویس و خدمات هتل است. از طرفی اکثر خدمات هتل، به سمتی می رود که به صورت دیجیتال عرضه می شود و دخالت انسانی را به حداقل می رساند. یکی از بهترین ابزارهای ارائه خدمات دیجیتالی، کیوسک لمسی هتل است. میز لمسی لابی نیز انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. انتخاب دیگر استفاده از ویدئو وال در ورودی هتل می باشد. مواردی که برای هوشمندسازی هتل پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

  • استند لمسی ارائه خدمات هتل به صورت غیر حضوری یا به عنوان دستیار هوشمند راهنمای هتل
  • میز لمسی لابی، برای استفاده در لابی هتل جهت ارائه خدمات غیرحضوری
  • ویدئو وال جهت اطلاع رسانی هتل و به عنوان نمایشگر پخش ویدیو
  • فرش هوشمند جهت خوش آمدگویی و جذب مخاطب در ورودی هتل
  • نرم افزار مدیریت هتل به صورت ابری که در آن کنترل کلیه فرآیندهای هتل و گزارش گیری حسابداری به صورت فصلی و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.

کیوسک لمسی هتل

بسیاری از خدمات هتل را از طریق کیوسک لمسی هتل به مسافرین هتل ارائه دهید. این عمل می تواند به دو صورت حضوری و غیر حضوری باشد. در حالت حضوری، یک شخص راهنما کنار کیوسک می ایستد و تمام خدمات را از طریق استند لمسی برای مشتری عرضه می کند. در حقیقت کیوسک تاچ نقش یک دستیار هوشمند را بازی می کند. برخی از امکانات و خدماتی که دستیار هوشمند می تواند به کاربر ارائه دهد:

 

  • راهنمای چند زبانه برای مسافران خارجی
  • فراخوانی تاکسی برای مسافر
  • نمایش مکان های تفریحی و گردشگری و معرفی آن ها به مسافر
  • نمایش و معرفی مکان های خرید و پاساژها
  • نمایش نمای سه بعدی و تور مجازی مکان های دیدنی
  • نمایش تصاویر اتاق ها، سالن ها و سایر مکان های هتل به مسافرین تازه وارد
  • نمایش نقشه سه بعدی کل هتل جهت راهنمایی مسافر به قسمت مورد نظر
  • نمایش بلیط های مسافری بین شهری و ساعات پرواز و سایر اطلاعات مرتبط
  • نمایش منوی غذای هتل و کافی شاپ هتل و …

در حالت غیر حضوری، می توان در همه طبقات کیوسک هوشمندی وجود داشته باشد تا در صورتی که مسافر هتل نیازی داشته باشد از طریق کیوسک برآورده سازد. حتی می تواند با کارت هوشمند هتل، خدمات پرداختی انجام شود. همینطور می توان در هر اتاق، کیوسکی لمسی با ابعاد کوچک قرار داد به گونه ای که حتی شخص نیازی به خارج شدن از اتاق خود نداشته باشد. مسافر می تواند منو غذا را ببیند و سفارش خود را انجام دهد، تاکسی بگیرد و حتی به فروشگاه های محلی برود و سفارش دهد که روشی برای کسب درآمد برای صاحب هتل است.

مهر ۱۱, ۱۳۹۷