چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟
محتوای مناسب برای کیوسک لمسی
در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب و پویا می توانند در جلب توجه خریداران تاثیر به سزایی داشته باشند. برای استفاده بهینه از استندهای لمسی نیاز است محتوای مناسبی به منظور ارائه اطلاعات جالب و سرگرم کننده برای نمایش تهیه شود.
انواع مختلفی از محتوا را می توان از طریق کیوسک نمایش داد. در ادامه این مطلب به چندین نوع محتوا اشاره خواهیم کرد:
شرح محصولات/خدمات به صورت تعاملی
خریداران می توانند تمام محصولات را از طریق صفحه نمایش لمسی کیوسک با جزییات مشاهده کنند. بدلیل لمسی بودن صفحه کیوسک امکان تعامل و جست و جو در انواع محصولات براحتی فراهم است. حتی می تواند نظرات کاربران پیشین را مطالعه کرده و با توجه به مزایا و معایب و دیدگاه کاربران پیشین اقدام به خرید نماید. مطمئنا شرح محصولات به صورت تعاملی تاثیر بیشتری از توضیح کلامی محصولات دارد.
ویدئو با کیفیت بالا
آمار نشان می دهد ویدیوها ۵۵% بیش از سایر محتواها بازدیدکننده دارد. پس بهتر است برای معرفی محصولات یا خدمات فروشگاهی که قصد استفاده از کیوسک تاچ را دارد، از فیلم ها و ویدئوهای جذاب بهره گیرد و از طریق کیوسک لمسی با صفحه نمایش بزرگ پخش شود که قطعا تاثیر بسیاری در جلب توجه و جذب خریداران خواهد داشت.
استفاده از محتوای ویدیویی با کیفیت و خلاقانه، مشتریان را بیشتر به خریدن محصولات ترغیب خواهد کرد.
تصاویر تعاملی و پویا
نوع محتوا به حرکت های تعریف شده در سیستم، واکنش نشان داده و با ایجاد تصاویر متحرک و با کیفیت، توجه خریداران را بیشتر به خود جلب خواهند کرد و آن ها ترغیب به تعامل با کیوسک لمسی شده و نام برند بیشتر در ذهن مشتری ماندگار می شود چون همراه با یک حس دلنشین و تجربه کاربری دلپسند است.
همچنین، از آنجایی که امکان نمایش تمام خطوط تولید و محصولات یک شرکت به صورت یکجا وجود ندارد، به جایگزین هایی نیازمند است.
کیوسک های هوشمند با فراهم آوردن گالری عظیمی از تصاویر -که مشتریان می توانند با حرکات بصری بر روی صفحه نمایش های بزرگ، آن ها را مرور کنند- این امکان را به وجود می آورند.
در نتیجه مشتریان می توانند از طریق مقایسه هایی که انجام می دهند اطلاعات لازم را از گالری تصاویر کیوسک های تاچ جمع آوری کنند.
اپلیکیشن های کاربردی و مفید
استفاده از کیوسک باید برای کاربران راحت، جذاب و تعاملی بوده تا کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین این نکته بسیار مهم است که آیتم هایی مد نظر قرار بگیرد که کاربر را به حفظ تعامل با کیوسک با نرم افزار کیوسک لمسی، متقاعد کند. برای این منظور می توان از اپلیکیشن های مخصوص کیوسک تاچ بهره برد که اطلاعات جامع و مرتبط و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد. اینگونه دیگر دغدغه این وجود ندارد که خریدار اطلاعات مفید از کیوسک دریافت نکند و تمایلی به برقراری ارتباط با کیوسک نداشته باشد.
شرکت یوسنسی با تجربه سال ها فعالیت در این حوزه قابلیت طراحی بهترین اپلیکیشن متناسب با فضای کسب و کاری شما را داراست. کارشناسان ما بصورت رایگان بهترین راهنمایی را برای تهیه بهترین اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهند.
محافظ صفحه نمایش (اسکرین سیور)
زمانی که کاربری از کیوسک تاچ استفاده نمی کند، می توان از تصاویر و کلیپ های ویدئویی به عنوان محافظ صفحه نمایش به کار گرفته شوند. کیوسک در هیچ حالتی نباید خاموش باشد و کاربر با صفحه خاموش روبرو گردد در حالی که می توان از آن برای حفظ توجه کاربران استفاده کرد. چیزی که در مرحله اول ضروری به نظر می رسد، جذب افراد به سمت کیوسک و جلب توجه آنان است. این کار را می توان با صفحه بزرگی انجام داد که تبلیغات مربوط به برندهای فروشگاه یا تخفیف را انجام می دهد و مشتریان را به بازدید و بررسی استند لمسی دعوت می کند.
کدام محتوا برای جذب مخاطب تاثیر بیشتری دارد؟
با توجه به مطالب ذکر شده، بهترین محتوا از نظر جذب مخاطب محتوای تعاملی است که کاربر را به سمت خود کشانده و او را وادار به واکنش می کند. این نوع محتوا اگر بصورت اصولی و درست تهیه شود از نظر ذهنی مخاطب را درگیر خود ساخته و او تا انتهای زمانی که مورد نظر شماست، با استند لمسی ارتباط می گیرد. پس مهم تر از سخت افزار کیوسک، محتوای استند لمسی است که قرار است نمایش داده شود. لازم است حتما در این مورد از متخصصین مشورت های لازم را دریافت کرده و از پویا و جذاب بودن محتوای خود اطمینان خاطر کسب کنید.
نتیجه گیری
در کل، امروزه فروشگاه های خرده فروشی برای ماندن در صحنه رقابت، نیازمند برنامه ریزی و تلاش بسیار هستند. کیوسک های خرده فروشی با ارائه چندین نقش می توانند کمک های قابل توجهی به صاحبان کسب و کار بکنند. خرده فروشان می توانند از طریق کیوسک های هوشمند، به مشتریان کارت های هوشمند داده، میان آن ها مسابقه برگزار کنند، از طریق کیوسک پرسش و پاسخ انجام دهند و در نهایت میان مشتریانشان قرعه کشی برگزار کنند و به برندگان جایزه دهند.
صاحبان فروشگاه ها می توانند از طریق کیوسک های هوشمند به حفظ و گسترش برند خود کمک کنند و باعث جذب و حفظ مشتریان وفادار شوند.
استند لمسیتون واقعا خوبه.مطلب مفیدی بود.
مرسی
خیلی خوشحالیم این مطلب مورد استفاده شما دوست عزیز قرار گرفت.اگر هر گونه پیشنهادی برای مقالات آینده دارید بفرمایید تا مورد بررسی تیم تولید محتوا قرار گیرد.
مطالب خوبی دارید.به وبلاگ ما هم سر بزنید.
http://zamana.blog.ir