مطالب سایت

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

کیوسک لمسی

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

محتوای مناسب برای کیوسک لمسی

در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب و پویا می توانند در جلب توجه خریداران تاثیر به سزایی داشته باشند. برای استفاده بهینه از استندهای لمسی نیاز است محتوای مناسبی به منظور ارائه اطلاعات جالب و سرگرم کننده برای نمایش تهیه شود.
انواع مختلفی از محتوا را می توان از طریق کیوسک نمایش داد. در ادامه این مطلب به چندین نوع محتوا اشاره خواهیم کرد:

 

شرح محصولات/خدمات به صورت تعاملی

خریداران می توانند تمام محصولات را از طریق صفحه نمایش لمسی کیوسک با جزییات مشاهده کنند. بدلیل لمسی بودن صفحه کیوسک امکان تعامل و جست و جو در انواع محصولات براحتی فراهم است. حتی می تواند نظرات کاربران پیشین را مطالعه کرده و با توجه به مزایا و معایب و دیدگاه کاربران پیشین اقدام به خرید نماید. مطمئنا شرح محصولات به صورت تعاملی تاثیر بیشتری از توضیح کلامی محصولات دارد.

 

ویدئو با کیفیت بالا

آمار نشان می دهد ویدیوها ۵۵% بیش از سایر محتواها بازدیدکننده دارد. پس بهتر است برای معرفی محصولات یا خدمات فروشگاهی که قصد استفاده از کیوسک تاچ را دارد، از فیلم ها و ویدئوهای جذاب بهره گیرد و از طریق کیوسک لمسی با صفحه نمایش بزرگ پخش شود که قطعا تاثیر بسیاری در جلب توجه و جذب خریداران خواهد داشت.
استفاده از محتوای ویدیویی با کیفیت و خلاقانه، مشتریان را بیشتر به خریدن محصولات ترغیب خواهد کرد.

تصاویر تعاملی و پویا

نوع محتوا به حرکت های تعریف شده در سیستم، واکنش نشان داده و با ایجاد تصاویر متحرک و با کیفیت، توجه خریداران را بیشتر به خود جلب خواهند کرد و آن ها ترغیب به تعامل با کیوسک لمسی شده و نام برند بیشتر در ذهن مشتری ماندگار می شود چون همراه با یک حس دلنشین و تجربه کاربری دلپسند است.
همچنین، از آنجایی که امکان نمایش تمام خطوط تولید و محصولات یک شرکت به صورت یکجا وجود ندارد، به جایگزین هایی نیازمند است.
کیوسک های هوشمند با فراهم آوردن گالری عظیمی از تصاویر -که مشتریان می توانند با حرکات بصری بر روی صفحه نمایش های بزرگ، آن ها را مرور کنند- این امکان را به وجود می آورند.
در نتیجه مشتریان می توانند از طریق مقایسه هایی که انجام می دهند اطلاعات لازم را از گالری تصاویر کیوسک های تاچ جمع آوری کنند.

 

شما می توانید مشخصات سیستم خود را سفارشی سازی کنید. برای انتخاب مشخصات و استعلام قیمت تماس بگیرید.

اپلیکیشن های کاربردی و مفید

استفاده از کیوسک باید برای کاربران راحت، جذاب و تعاملی بوده تا کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین این نکته بسیار مهم است که آیتم هایی مد نظر قرار بگیرد که کاربر را به حفظ تعامل با کیوسک با نرم افزار کیوسک لمسی، متقاعد کند. برای این منظور می توان از اپلیکیشن های مخصوص کیوسک تاچ بهره برد که اطلاعات جامع و مرتبط و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد. اینگونه دیگر دغدغه این وجود ندارد که خریدار اطلاعات مفید از کیوسک دریافت نکند و تمایلی به برقراری ارتباط با کیوسک نداشته باشد.
شرکت یوسنسی با تجربه سال ها فعالیت در این حوزه قابلیت طراحی بهترین اپلیکیشن متناسب با فضای کسب و کاری شما را داراست. کارشناسان ما بصورت رایگان بهترین راهنمایی را برای تهیه بهترین اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهند.

کیوسک تاچ

محافظ صفحه نمایش (اسکرین سیور)

زمانی که کاربری از کیوسک تاچ استفاده نمی کند، می توان از تصاویر و کلیپ های ویدئویی به عنوان محافظ صفحه نمایش به کار گرفته شوند. کیوسک در هیچ حالتی نباید خاموش باشد و کاربر با صفحه خاموش روبرو گردد در حالی که می توان از آن برای حفظ توجه کاربران استفاده کرد. چیزی که در مرحله اول ضروری به نظر می رسد، جذب افراد به سمت کیوسک و جلب توجه آنان است. این کار را می توان با صفحه بزرگی انجام داد که تبلیغات مربوط به برندهای فروشگاه یا تخفیف را انجام می دهد و مشتریان را به بازدید و بررسی استند لمسی دعوت می کند.

برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت های استند لمسی تماس بگیرید.

کدام محتوا برای جذب مخاطب تاثیر بیشتری دارد؟

با توجه به مطالب ذکر شده، بهترین محتوا از نظر جذب مخاطب محتوای تعاملی است که کاربر را به سمت خود کشانده و او را وادار به واکنش می کند. این نوع محتوا اگر بصورت اصولی و درست تهیه شود از نظر ذهنی مخاطب را درگیر خود ساخته و او تا انتهای زمانی که مورد نظر شماست، با استند لمسی ارتباط می گیرد. پس مهم تر از سخت افزار کیوسک، محتوای استند لمسی است که قرار است نمایش داده شود. لازم است حتما در این مورد از متخصصین مشورت های لازم را دریافت کرده و از پویا و جذاب بودن محتوای خود اطمینان خاطر کسب کنید.

کیوسک لمسی نمایشگاهی

نتیجه گیری

در کل، امروزه فروشگاه های خرده فروشی برای ماندن در صحنه رقابت، نیازمند برنامه ریزی و تلاش بسیار هستند. کیوسک های خرده فروشی با ارائه چندین نقش می توانند کمک های قابل توجهی به صاحبان کسب و کار بکنند. خرده فروشان می توانند از طریق کیوسک های هوشمند، به مشتریان کارت های هوشمند داده، میان آن ها مسابقه برگزار کنند، از طریق کیوسک پرسش و پاسخ انجام دهند و در نهایت میان مشتریانشان قرعه کشی برگزار کنند و به برندگان جایزه دهند.
صاحبان فروشگاه ها می توانند از طریق کیوسک های هوشمند به حفظ و گسترش برند خود کمک کنند و باعث جذب و حفظ مشتریان وفادار شوند.

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات سخت افزاری مولتی تاچ به بخش سخت افزار مراجعه بفرمایید.

وایت بورد هوشمند،ارتباطات را وارد عصر جدیدی میکند!

وایت بورد هوشمند چیست؟ وایت بورد هوشمند گزینه مناسب برای مهد کودکها، مدارس، دانشگاهها و کلیه ارگانهای آموزشی است که می خواهند از آخرین متدهای آموزشی بهره مند شوند. در راستای هوشمندسازی مدارس و دانشگاهها و سایر ارگانهای آموزشی، گزینه مناسبی برای جایگزین کردن با وایت بوردهای معمولی است.امکانات این محصول  عبارتست از: امکان ذخیره…

عوامل موفقیت پروژه های کیوسک لمسی هوشمند

کسب موفقیت و تضمین برگشت سرمایه  (ROI)در پروژه های کیوسک لمسی هوشمند، نیازمند انعطاف پذیری، مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیك است .این هدف ،با تبعیت از مدلهای مدیریت سنتی میسر نمی گردد و پیاده سازی موفق اینگونه پروژه ها مستلزم شناسائی و توجه دقیق به "عوامل کلیدی موفقیت" می باشد. بنا به سایت freeessay ،امروزه…

ضرورت کیوسک لمسی راهنمای مسیر در پایانه ی مسافربری،فرودگاه و ایستگاه قطار

کیوسک لمسی راهنمای مسیر سفر به شهرهای جدید، برای مسافران می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد، اما ممکن است رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر و یافتن مقصد با توجه به بزرگی مساحت ترمینال برای مسافرین تازه وارد مشکل ساز باشد. برنامه ریزی یک سیستم راهنمای مسیر هوشمند می تواند برای جلوگیری از…

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان تاریخچه کیوسک لمسی اولین شبکه موفق کیوسک های تاچ برای اهداف تجاری پروژه یک خرده فروشی کفش در سال 1985 بود که از آن برای نمایش عکس و فیلم کفش هایی که در مغازه نبودند استفاده می شد. در سال 1991 اولین استند لمسی تجاری مجهز به اینترنت،…

سه نکته مهم در خرید میز لمسی

خرید میز لمسی سه نکته مهم در خرید میز لمسی زمانی که یک فناوری جدید ظهور می کند، ابهاماتی راجع به آن وجود دارد و نیاز به آگاهی برای دست یابی به عملکرد صحیح است. اگر اطلاعات نسبت به فناوری کامل باشد می تواند تبدیل به یک اتفاق هیجان انگیز شود. این بدان معنی است…

عوامل موثر بر قیمت کیوسک لمسی

قیمت کیوسک لمسی چه عواملی بر قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی تاثیر می گذارند؟ دلایل محدوده گسترده در قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی چیست؟ کیوسک لمسی 1- قیمت ارز (دلار) به دلیل این که عمده قطعات تشکیل دهنده میز لمسی و کیوسک های لمسی قطعات وارداتی هستند قیمت کیوسک لمسی به شدت به…

راهنمای خرید استند لمسی

راهنمای انتخاب و خرید استند لمسی انتخاب استند لمسی بر اساس کاربری نکاتی در خرید استند لمسی استفاده از استند لمسی (کیوسک لمسی) در کسب و کارها به شدت رو به رشد است، به طوری که در آینده نزدیک اکثر کسب و کارها برای ارائه مناسب محصولات و خدمات خود از استندها و میزهای لمسی…

چیزی بیش از خودتان را در آینه ببینید!

آینه هوشمند کاربرد آینه هوشمند در ساختمان بیش‌تر ما عادت داریم موقع خروج از خانه و قبل از اینکه بخواهیم در مجامع عمومی ظاهر شویم، نگاهی به آینه بیندازیم و برای آخرین بار سر و وضعمان را چک کنیم. اما وقتی پای تکنولوژی به میان بیاید، این عادت ساده می تواند بدرد بخورتر از این…

3 نظر برای “چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

    1. خیلی خوشحالیم این مطلب مورد استفاده شما دوست عزیز قرار گرفت.اگر هر گونه پیشنهادی برای مقالات آینده دارید بفرمایید تا مورد بررسی تیم تولید محتوا قرار گیرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

بیست − ده =