مطالب سایت

عوامل موثر بر قیمت کیوسک لمسی

کیوسک لمسی سفارش گیری

قیمت کیوسک لمسی

چه عواملی بر قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی تاثیر می گذارند؟

دلایل محدوده گسترده در قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی چیست؟

قیمت کیوسک لمسی
کیوسک لمسی

۱- قیمت ارز (دلار)

به دلیل این که عمده قطعات تشکیل دهنده میز لمسی و کیوسک های لمسی قطعات وارداتی هستند قیمت کیوسک لمسی به شدت به قیمت دلار وابسته است. بنابراین یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کیوسک لمسی بدون هیچ تردیدی، قیمت ارز خواهد بود.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که از آنجا که کیوسک های لمسی وزن و حجم بالایی دارند عمدتاً شرکت های بازرگانی که اقدام به واردات این دستگاه ها می کنند هزینه ای حدود ۱٫۵ برابر قیمت کیوسک را بر حسب دلار برای حمل و نقل آن می پردازند. در نتیجه قیمت تمام شده آن ها در مقایسه با تولیدکنندگان داخلی بسیار گران تر خواهد بود و این گرانی ربطی به کیفیت برتر ندارد. در نتیجه هزینه حمل نقل بالا در واردات کیوسک های لمسی (به دلیل وزن و حجم بالا) منجر به گران شدن آن ها در مقایسه با تولید کننده داخلی است.

برای انتخاب بهترین کیوسک لمسی متناسب با کسب و کارتان، کارشناسان ما آماده پاسخگویی اند.

۲- انتخاب قطعات

عموما کیفیت قطعات انتخاب شده بسیار در قیمت کیوسک لمسی موثر هستند. مهمترین بخش کیوسک های تاچ که در قیمت آن تاثیرگذار است، نمایشگر است. نمایشگر برندهای معتبرتر، قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند ولی لزوما به معنی کیفیت بهتر نیست. رقابت شدید بین تولیدکنندگان نمایشگر، کیفیت آن ها را بسیار به هم نزدیک کرده است. نمایشگرهای صنعتی به دلیل عمر بالا و کارآیی بیشتر و قابلیت روشن ماندن در مدت زمان طولانی تر، قیمتی حدود ۲ برابر نمایشگرهای تجاری دارند. لذا با توجه به کاربرد خود در انتخاب نمایشگر دقت بفرمایید.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده نمایشگر، کیفیت تصویر آن بوده که بصورت HD, Full HD, 4K موجود است. ۴K کیفیتی ۴ برابر بهتر از فول اچ دی را دارا بوده و منجر به وضوح تصویر شفاف تری می گردد و از طرفی قیمت نمایشگر را هم افزایش می دهد.

کیوسک تاچ یوسنسی

قطعه تاثیرگذار دیگر در قیمت، نوع پنل تاچ است. عموما دو فناوری برای لمسی کردن صفحات استفاده می شود: نوری و خازنی و مقاومتی.

در  فناوری مقاومتی، صفحه لمسی از چند لایه تشکیل شده‌ است که مهم‌ترین‌ شان، دو لایه فلزی‌ است. لایه‌ های مقاومتی (حساس به فشار) با فاصله کمی از هم جدا شده‌اند. وقتی این صفحه در نقطه خاصی توسط شیئی، لمس شود، صفحات مقاومتی در آن نقطه به یکدیگر متصل می‌گردند. به همین دلیل دستگاه های مجهز به این صفحات عموما با مداد مخصوص یا پن ارایه می شوند.

فناوری نوری (infrared) متشکل از یک آرایش افقی و عمودی از گیرنده های مادون قرمز است. در یک طرف، دیودهای ساطع کننده نور و در طرف دیگر تعدادی سنسورهای دریافت کننده نور قرار گرفته اند. زمانی که  لمس اتفاق می افتد، در محل لمس شده یک وقفه در دریافت نور ایجاد شده که از همین تغییر در سنسورهای دریافت کننده در جهت کشف مختصات مکان لمس شده استفاده می شود.

 زمانی که انگشت انسان بر روی صفحه نمایش لمسی خازنی  قرار داده  می شود در میدان الکترواستاتیکی نمایشگر وقفه‌ای به وجود می آید که این وقفه و قطع ارتباط به عنوان یک سیگنال و پیام توسط مدارهای مربوطه قابل تحلیل و اندازه گیری است و اطلاعات مربوط به محلی که لمس شده است به پردازنده آن ارسال می شود و دستورالعمل انتخاب گزینه مورد نظر در صفحه نمایش صادر می گردد.

به طور کلی عملکرد نمایشگرهای دارای فناوری «تاچ خازنی» نسبت به نمایشگرهایی که از فناوری «تاچ مقاومتی» استفاده می نمایند به مراتب بهتر خواهد بود. دقت عمل این صفحات لمسی بالاتر بوده و حساسیت به لمس مناسب و مصرف انرژی آن ها نیز پایین تر است. در عوض قیمت نمایشگر لمسی خازنی در مقایسه با نمایشگر لمسی مقاومتی بالاتر است.عموما پنل های تاچ خازنی به دلیل تکنولوژی ساخت بالاتر و طول عمر بهتر، نسبت به سایر پنل های لمسی مانند تاچ نوری (IR) گران تر هستند.

برای استعلام قیمت میز و کیوسک لمسی، با ما تماس بگیرید.  

۳- سرویس و خدمات کیوسک

سومین دلیل تاثیرگذار در قیمت کیوسک لمسی، سرویس و خدمات آن است. موضوعی که عمدتا مشتری اهمیت آن را باید جدی بگیرد. برای نگهداری طولانی مدت کیوسک نیاز است بصورت مرتب و دوره ای کیوسک یا میز لمسی بازدید شده و شرکتی با  پشتیبانی و سرویس دهی عالی خیال شما را از دردسرهای پس از خرید راحت خواهد کرد! مشکلی که در  خرید کیوسک از شرکت های بازرگانی اتفاق می افتد، این است که شرکت های بازرگانی به دلیل عدم آشنایی به ویژگی های فنی کیوسک و میز لمسی نمی توانند خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع انجام دهند.

شرکت یوسنسی به عنوان تولیدکننده داخلی به دلیل تولید و مونتاژ قطعات کیوسک لمسی در ایران، قادر است قیمت و کیفیت مناسب را عرضه کند. و از طرفی به دلیل تسلط کامل بر مسائل فنی کیوسک لمسی، بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه می دهد.

کیوسک لمسی
استند لمسی

نکته ای که در قیمت کیوسک لمسی مهم است این است که به دلیل مزایای تولیدکننده داخلی با توجه به افزایش ۳ تا ۴ برابری قیمت دلار، شرکت تلاش کرده تا با استراتژی مناسب، قیمت رقابتی خود را حفظ کرده و با اولویت مصرف کننده قیمت های جدیدی اتخاذ کند.در کنار این مزایا، شرکت رایانیک این قابلیت را فراهم آورده تا کسانی که به آشنایی کافی با کیوسک داشته باشند بتوانند به صورت سفارشی سازی، قیمت و معماری کیوسک خود را خودشان انتخاب کنند.

۴- طرح کیوسک

چهارمین عامل موثر در قیمت طرح کیوسک و جنس بدنه است. کیفیت ساخت بدنه و جنس بدنه در قیمت کلی کیوسک تاثیرگذار است. شرکت رایانیک با تنوع در طرح های مختلف میز و کیوسک های لمسی و با تجربه ای ۴ ساله در این زمینه، سلایق مختلف را پوشش می دهد و مطابق با محیط شما بهترین رنگ و طرح را پیشنهاد می دهد.

بابت کیوسک لمسی و میز لمسی نه قیمت بالا بپردازید که هزینه اضافی به شما تحمیل شود و نه قیمت پایین که از محصول بی کیفیت رنج ببرید و از خدمات محصول بی بهره بمانید. بلکه به اندازه قیمت واقعی محصول بپردازید. یوسنسی همیشه در خدمت شماست.

برای انتخاب طراحی مطابق با نیاز و سلیقه خود،به منوی سفارشی سازی مراجعه کنید  

وایت بورد هوشمند،ارتباطات را وارد عصر جدیدی میکند!

وایت بورد هوشمند چیست؟ وایت بورد هوشمند گزینه مناسب برای مهد کودکها، مدارس، دانشگاهها و کلیه ارگانهای آموزشی است که می خواهند از آخرین متدهای آموزشی بهره مند شوند. در راستای هوشمندسازی مدارس و دانشگاهها و سایر ارگانهای آموزشی، گزینه مناسبی برای جایگزین کردن با وایت بوردهای معمولی است.امکانات این محصول  عبارتست از: امکان ذخیره…

عوامل موفقیت پروژه های کیوسک لمسی هوشمند

کسب موفقیت و تضمین برگشت سرمایه  (ROI)در پروژه های کیوسک لمسی هوشمند، نیازمند انعطاف پذیری، مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیك است .این هدف ،با تبعیت از مدلهای مدیریت سنتی میسر نمی گردد و پیاده سازی موفق اینگونه پروژه ها مستلزم شناسائی و توجه دقیق به "عوامل کلیدی موفقیت" می باشد. بنا به سایت freeessay ،امروزه…

ضرورت کیوسک لمسی راهنمای مسیر در پایانه ی مسافربری،فرودگاه و ایستگاه قطار

کیوسک لمسی راهنمای مسیر سفر به شهرهای جدید، برای مسافران می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد، اما ممکن است رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر و یافتن مقصد با توجه به بزرگی مساحت ترمینال برای مسافرین تازه وارد مشکل ساز باشد. برنامه ریزی یک سیستم راهنمای مسیر هوشمند می تواند برای جلوگیری از…

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان تاریخچه کیوسک لمسی اولین شبکه موفق کیوسک های تاچ برای اهداف تجاری پروژه یک خرده فروشی کفش در سال 1985 بود که از آن برای نمایش عکس و فیلم کفش هایی که در مغازه نبودند استفاده می شد. در سال 1991 اولین استند لمسی تجاری مجهز به اینترنت،…

سه نکته مهم در خرید میز لمسی

خرید میز لمسی سه نکته مهم در خرید میز لمسی زمانی که یک فناوری جدید ظهور می کند، ابهاماتی راجع به آن وجود دارد و نیاز به آگاهی برای دست یابی به عملکرد صحیح است. اگر اطلاعات نسبت به فناوری کامل باشد می تواند تبدیل به یک اتفاق هیجان انگیز شود. این بدان معنی است…

راهنمای خرید استند لمسی

راهنمای انتخاب و خرید استند لمسی انتخاب استند لمسی بر اساس کاربری نکاتی در خرید استند لمسی استفاده از استند لمسی (کیوسک لمسی) در کسب و کارها به شدت رو به رشد است، به طوری که در آینده نزدیک اکثر کسب و کارها برای ارائه مناسب محصولات و خدمات خود از استندها و میزهای لمسی…

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟ محتوای مناسب برای کیوسک لمسی در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب…

چیزی بیش از خودتان را در آینه ببینید!

آینه هوشمند کاربرد آینه هوشمند در ساختمان بیش‌تر ما عادت داریم موقع خروج از خانه و قبل از اینکه بخواهیم در مجامع عمومی ظاهر شویم، نگاهی به آینه بیندازیم و برای آخرین بار سر و وضعمان را چک کنیم. اما وقتی پای تکنولوژی به میان بیاید، این عادت ساده می تواند بدرد بخورتر از این…

1 نظر برای “عوامل موثر بر قیمت کیوسک لمسی

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

12 + یازده =