گالری هنری و موزه

کیوسک لمسی گالری هنری و موزه

بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی هر کشور، در حوزه آثار هنری جای می گیرد. بنابراین نیاز است به منظور ارائه خدمات به شیوه ای کاراتر و ارتباط موثرتر با مخاطبین در این حوزه نیز از فناوری های نوین بهره جست. محصولاتی که در این حوزه قابل استفاده است میز لمسی و کیوسک لمسی، نرم افزار پرزنت محصول است. به جهت استفاده از فناوری ۱۰ نقطه لمس همزمان، امکانی ایجاد می گردد تا چندین کاربر براحتی بتوانند اطلاعات و نیازهای خود را توسط میز و کیوسک لمسی و در قالبی مهیج بدست آورند. اطلاعات ارائه شده به بازدید کنندگان گالری نقاشی و موزه یک جزء کلیدی در بهبود تعامل و توجه و حضور آن ها است. بنابراین با استفاده از این محصولات  مثل کیوسک لمسی گالری هنری و موزه می توان نسل جوان تر را نیز به بازدید و حضور بیشتر ترغیب کرد.

کاربردهای کیوسک لمسی گالری هنری و موزه

کیوسک لمسی در موزه
کیوسک لمسی در موزه

راهنمای مسیر

می توان کیوسک لمسی راهنمای مسیر را در کنار درب ورودی نمایشگاه یا موزه قرار داد. این محصول کیوسک لمسی گالری هنری و موزه برای معرفی کلی، دسته بندی آیتم های موجود، مشخص کردن آدرس هر آیتم و چگونگی مسیر از نقطه ای که شخص ایستاده قابل استفاده است.

اطلاعات عمومی در مورد آیتم های نمایشگاه

کاربرد دیگر کیوسک لمسی گالری هنری و موزه در کنار نرم افزار پرزنت محصول، ارائه اطلاعات هر آیتم بصورت جزئی است که می تواند شامل یک تابلوی نقاشی یا یک گلدان قدیمی موجود در موزه باشد. بازدیدکنندگان می توانند به تماشای عکس و ویدیوی مربوطه پرداخته و در صورت علاقه به داشتن اطلاعات، کد QR را برای دریافت اطلاعات بر روی گوشی تلفن همراه خود اسکن کنند. همچنین اگر گالری هنری یا موزه، نرم افزار موبایل داشته باشد، آن را دانلود کرده و از اطلاعات آن بهره ببرند. همچنین دیگر نیاز به چاپ کاتالوگ های کاغذی نیست و می توان از کاتالوگ دیجیتالی مجموعه بهره برد. از دیگر مواردی که می توان انجام داد به اشتراک گذاشتن تجربیات با سایر بازدیدکنندگان است.

ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان

می توان با استفاده از کیوسک لمسی گالری هنری و موزه، پایگاه داده ای از اطلاعات بازدیدکنندگان تهیه کرده و سپس با تعیین علاقه مندی ها، خبرنامه های مرتبط برای افراد ارسال گردد. از دیگر امکانات آن نظرسنجی از مخاطبین در حوزه های مختلف موزه و نمایشگاه های هنری بوده و با ثبت پیشنهادات و نظرات در جهت بهبود وضعیت مجموعه گام برداشت.

کیوسک لمسی چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟                                   .

کاربرد میز لمسی برای گالری هنری و موزه

کاربرد میز لمسی در گالری هنری و موزه، مشابه کیوسک لمسی است و بنا به دکوراسیون و طراحی داخلی فضای موجود نمایشگاه، می توان از میز یا کیوسک لمسی گالری هنری و موزه بهره برد. اگر طراحی به گونه ای است که فضای کافی برای ۱۰ نفر وجود داشته باشد، می توان اطلاعات را روی میز ۶۵ اینچ نمایش داده و آن را به ۱۰ قسمت مجزا تقسیم کرد که هر فرد براحتی بتواند اطلاعات مورد علاقه خود را برداشت کند. در غیر اینصورت می توان از کیوسک لمسی استفاده کرد. اما کیوسک به گونه ای است که نهایتا ۲-۴ نفر می توانند اطلاعات کیوسک را دیده و در کیوسک این امکان وجود ندارد که هر نفر دارای پنل جداگانه مخصوص به خود باشد.

میز لمسی بزرگ مورد استفاده در موزه
میز لمسی بزرگ مورد استفاده در موزه

میز لمسی چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار پرزنت محصول برای گالری هنری و موزه

نرم افزار پرزنت محصول یوسنسی برای پرزنت محصولات موجود در گالری و ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک روبرو مراجعه کنید.

مهر ۷, ۱۳۹۷