مجتمع تجاری و پاساژ

کیوسک لمسی مجتمع تجاری

برای مجتمع ها و پاساژها سه محصول فوق العاده وجود دارند که می توانند سودآوری خوبی برای صاحب مجتمع داشته باشند. کیوسک لمسی مجتمع تجاری، فرش هوشمند و ویدئو وال.

کیوسک لمسی راهنمای مسیر مجتمع

یک کیوسک لمسی مجتمع تجاری که مطابق با فضای داخلی مجتمع طراحی شده است، می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای مراجعین و صاحبان واحدهای تجاری باشد. تمامی اطلاعات مربوط به واحدها در نرم افزار راهنمای مسیر وجود دارند از جمله اینکه نوع فعالیت واحد تجاری، آدرس آن روی نقشه مجتمع و حتی تصاویر و اطلاعات محصولات آن واحد تجاری را می توان روی این کیوسک یافت. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار می توان به امکان جستجوی محصول و یا امکان جستجوی واحد مورد نظر اشاره کرد.

راهنمای مسیر مجتمع

مزایای کیوسک لمسی مجتمع تجاری

مزایای اساسی این محصول این است که:

  • واحدهای تجاری که در طبقات فوقانی قرار دارند امکان دیده شدن آن ها افزایش می یابد.
  • مراجعین به راحتی واحد تجاری مد نظر خود را می یابند.
  • مراجعین به راحتی به واحدهایی که محصول مد نظر آن ها را می فروشند، دست می یابند.
  • صاحب مجتمع می تواند به ازای معرفی واحدهای تجاری خاص و یا تبلیغاتشان از آن ها کسب درآمد کند.
  • امکان قرار دادن کلیه اطلاعات مجتمع وجود دارد.
  • امکان دریافت اپلیکیشن مجتمع از کیوسک وجود دارد.
  • صاحبین واحدهای تجاری می توانند پیشنهادات ویژه خود و آفرهای خاص را در بخش مخصوص آن قرار دهند.

استند لمسی چیست و چه مشخصه هایی دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش استند لمسی مراجعه فرمایید.                 .

ویژگی های نرم افزار راهنمای مسیر چیست؟ برای اطلاعات کامل نرم افزار به این لینک مراجعه کنید.                       .

فرش هوشمند (فرش تعاملی) مجتمع تجاری

در ورودی های مجتمع های تجاری و یا محل های نشستن در مجتمع، مکانی فوق العاده برای جذب مشتریان و ایجاد تبلیغات در قالب محصولی به نام فرش هوشمند است. فرش هوشمند (Interactive Floor) که می تواند در شکل دیگر آن به صورت دیوار هوشمند (Interactive Wall) مورد استفاده قرار گیرد تصویری است که نسبت به حرکت بازدیدکنندگان واکنش نشان می دهد.

فرش هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای خوش آمدگویی و شگفت زده کردن مراجعین نیز مورد استفاده قرار گیرد. فرش هوشمند در جهت جذب کودکان و محلی برای بازی کودکان، عمل می کند که باعث می شود نگاه ها متوجه آن شود و تبلیغات به یاد ماندنی در ذهن مخاطب نقش ببندد.

فرش هوشمند

فرش هوشمند چیست؟ می توانید اطلاعات کامل تری را به همراه ویدیو در این لینک پیدا کنید.                .

ویدئو وال و ویدئو وال لمسی

ویدئو وال نمایشگر بزرگ و فوق العاده با کیفیت است که می تواند هرگونه محتوای تبلیغاتی را به شکل تاثیرگذار و شگفت انگیزی به نمایش بگذارد. ویدئو وال می تواند به دو شکل وجود داشته باشد، به صورت نمایشگر و به صورت نمایشگر لمسی.

از کنار هم چیده شدن نمایشگرهایی که حاشیه (bezel) بسیار کمی دارند (از حدود ۲ تا ۵ میلی متر) ویدئو وال تشکیل می شود. بنابراین می توانید به هر ابعادی که متناسب با ابعاد Tileها است، نمایشگر داشته باشید. کیفیت این نمایشگر حداقل ۴K خواهد بود و در صورت پخش یک ویدیوی با کیفیت بالا، می توانید از وضوح تصویر لذت ببرید و مخاطب خود را شگفت زده کنید.

ویدئو وال لمسی، گزینه دیگری است که می تواند در دسترس کاربران باشد تا از دنیای شگفت انگیز یک نمایشگر لمسی بزرگ بهره ببرند. محتوایی که می تواند روی این نمایشگر قرار گیرد می تواند یک فروشگاه مجازی باشد که مشتری به راحتی محصول خود را انتخاب می کند و پرداخت را از طریق موبایل خود انجام دهد.

ویدئو وال لمسی

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویدئو وال ها می توانید به بخش مربوط در لینک مقابل مراجعه کنید.                         .

برای اطلاع از قیمت بسته پیشنهادی  مجتمع ها و پاساژها متشکل از هر کدام از محصولات فوق یا همه آن ها، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم تماس با ما را پر کنید.

مهر ۱۲, ۱۳۹۷