مهدکودک و شهر بازی

فرش هوشمند مخصوص کودک

مکان هایی که قرار است کودکان پرورش یابند و بزرگ شوند نیازمند آن است که استراتژی صحیح تربیتی در آن گنجانده شده و طبق آخرین فناوری روز دنیا به کودک، مسائل مورد نیازش بر حسب رده سنی آموزش داده شود. از جمله این موارد، بهداشتی و تربیتی فرهنگی و آموزشی است که طبق بازی به آن ها تعلیم داده می شود.

فناوری هایی که می توان برای این مراکز از آن بهره برد عبارتست از:

فرش هوشمند مخصوص کودک

فرش هوشمند کودک
فرش هوشمند کودک

از فرش هوشمند، برای ایجاد بازی های خلاقانه مخصوص کودکان استفاده می شود. کودکان با دیدن نور و صدا و هیجان سایر کودکان به بازی از طریق فرش هوشمند علاقه بسیاری نشان می دهند. از این طریق کودکان کار تیمی را یاد می گیرند و در کنار تحرک و فعالیت بدنی و بازی به آن ها آموزش های لازم مطابق با سن و سالشان داده می شود. از جمله مزایای دیگر فرش هوشمند مخصوص کودک عبارتست از:

– آموزش موارد بهداشتی مانند طریقه صحیح مسواک زدن به شیوه ای جذاب

– آموزش نحوه برخورد با حیوانات

– آموزش الفبای انگلیسی

– آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف از طریق بازی های فرش هوشمند

– بازی همراه با تحرک در کنار سایر کودکان

فرش هوشمند مخصوص کودک چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟                 .

میز لمسی کودک

با میز لمسی کودک، کودکان می توانند بازی های یک نفره و چند نفره انجام دهند و امتیازات آن ها در سیستم ثبت می­ شود. همچنین می توان روند رشد کودک از نظر توانایی هایی چون سرعت و دقت و … را در طول زمان ثبت و بررسی کرد.

کودکان می توانند تمرین پیانو کنند و نقاشی بکشند و هر چقدر دوست دارند آزادانه ذهن خود را به پرواز دربیاورند. و دیگر نیازی نیست که نگران پاره شدن کاغذ یا شکستن نوک مداد باشید. حتی می توانند همزمان با هم نقاشی کشیده و در تکمیل طرح ها به هم کمک کنند. می توان صدها کتاب کودک با دسته بندی های متنوع را روی میز لمسی قرار داد و کودک، کتاب های متنوعی را ورق بزند بدون آنکه کتاب ها در اطراف کودک ریخته شود و فضای اتاق را آشفته سازد!

حتی کودک می تواند موتور سواری در سرعت بالا را تجربه کند بدون آنکه نگران آسیب خوردن کودک باشید!

میز لمسی کودک
میز لمسی کودک

میز لمسی کودک چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟                              .

مهر ۷, ۱۳۹۷