کافه گردشگری صفوی

میز لمسی کافه گردشگری صفوی

شهر:

کارفرما:

 نام پروژه : کافه گردشگری صفوی

زمان پروژه: 

کافه گردشگری هوشمند صفوی فضایی گرم و صمیمی و دلنشینی است که بجای مانده از زمان شاه عباس صفوی است. در این فضا سنت و اصالت موج می زند و هر بامداد آفتاب با برخورد به پنجره های رنگی، جشن نور و رنگ به پا می کند و عطر و بوی دمنوش زعفرانی ایرانی غوغا می کند. این فضای دوست داشتنی پذیرای مهمانان فراوانی است که از سراسر ایران و سایر کشورها به اصفهان، شهری پر از محاسن ظاهری و باطنی، سفر می کنند.

در این کافه ی هوشمند، در هر گوشه ای چشم بیندازی، تصویری از هنر اصفهان قابل رویت است. ضلع جنوبی مینا کاری هایی دیده می شود که هنرمندان اصفهان با جان و دل آن ها را خلق کرده اند. ضلع شمالی خاتم کاری های اصیلی دیده می شود که به قدمت و زیبایی ایران کهن است و در این فضای پر نقش و نگار، میزهای هوشمندی وجود دارد که ترکیب منحصر به فردی ساخته است از طرفی سنت و قدمت و اصالت و از طرف دیگر مدرنیته و فناوری و تازگی.

با استفاده از میز هوشمند می توان هم از انواع منوهای کافه سفارش داد از قهوه ترک گرفته تا انواع دمنوش های اعجاز آور ایرانی و سپس وارد قسمت گردشگری مجازی، برای اطلاع رسانی نوين در باب آثار و ابنيه گردشگری اصفهان شد.

مشاهده اطلاعات بصورت فیلم، فایل های صوتی، اطلاعات متنی و تصاویر سه بعدی و پانوراما، مفهومی است که به نام گردشگری مجازی شناخته می شود. با استفاده از میز هوشمند و نرم افزار گردشگری مجازی فیروزه در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، گردشگران و میهمانان کافه می توانند از خدمات گردشگری بهره ببرند. نرم افزار فیروزه دربرگیرنده ۱۳۰ تور کامل گردشگری و ۵۰ بنای مهم اصفهان است. برای هر بنا توضیحات، تور مجازی، گالری عکس و فیلم کوتاهی از بنا نمایش داده می شود و کاربران تنها با لمس کردن آیکون هر بنا می توانند کل آثار گردشگری اصفهان را در فضایی دنج و توسط میز هوشمند یوسنسی مشاهده کنند. همچنین با نقشه الکترونیکی و قابلیت بزرگنمایی، کاربر مکان بنا در نقشه را می بیند. برای سهولت گردشگران، میز لمسی کافه گردشگری صفوی به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و آلمانی قابل استفاده است.

پس از اتمام گردشگری مجازی با نرم افزار فیروزه، می توان از منوهای سرگرمی میز لمسی نیز بهره برد. در این منو نیز در قسمت گالری می توان هنرهای دستی موجود در فصای کافه را براحتی مشاهده کرده و در صورت تمایل خرید کنید. همچنیین می توان کاتالوگ های مربوطه را مشاهده کرد و ورق زد و در نهایت با لبی خندان و حسی زیبا کافه گردشگری هوشمند صفوی را ترک کرد.

شما هم برای یک تحول بزرگ آماده اید؟

دسته بندی مطالب

رستوران ایتالیایی دیدو


کافه گردشگری صفوی


رستوران هوشمند اسپرلوس


کلبه بازی کودک


کافه هوشمند مهربانی


مانتو الیزه


میز لمسی نمایشگاهی سایپا


بانک شهر

مهر ۳, ۱۳۹۷