نرم افزار رستورانی

نرم افزار رستورانی مخصوص میزهای لمسی

نرم افزار میز لمسی رستورانی یکی از جسورانه ترین و خلاقانه ترین نوآوری هایی بوده که صنعت سرو غذا را وارد فاز جدیدی کرده است.دیگر رستوران رفتن تنها برای سرو غذا نیس بلکه مکانی برای تجربیات هیجان انگیز و فراموش نشدنی و لذت بخش است!

قسمت های تشکیل دهنده نرم افزار رستورانی

خدمت راه اندازی رستوران

سرویس های ویژه

مجله میز لمسی

مجله

گالری ویدئو میز لمسی

 

گالری ویدئو

بازی میز لمسی رستورانی

بازی

منو رستوران میز لمسی

منوی رستورانی

نرم افزار رستورانی

منوی رستورانی

برنامه اصلی میز لمسی رستورانی به طور خاص برای سفارش و تعامل مهمان طراحی شده است. مهمان می تواند یک سکشن را انتخاب کند، غذاها، توضیحات و قیمت غذا را مشاهده کند. و گزینه هایی مانند اندازه یا مرحله پخت و پز را انتخاب کند. فیلم های پخت و پز زنده را مشاهده کند و غذای مورد علاقه خود را را در هر زمان بدون انتظار سفارش دهد و از طریق میز، پرداخت را بصورت آنلاین انجام دهد. همچنین پس از ثبت نام و ایجاد پروفایل در نرم افزار رستورانی می توان پیشنهادات آشپز را بررسی کند.غذای سرو شده را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و مهمان افتخاری رستوران در صورتِ گرفتن لایک باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار ساخت پیتزای سفارشی با مواد دلخواه بوده که تجربه ای متفاوت خواهد بود و از هر لحظه از تجربه غذای منحصر به فرد خود لذت ببرد!

امکان بازی

بعد از اتمام سفارش و انتظار برای آماده سازی غذا زمان بازی فرا می رسد! مهمانان می توانند  به کمک نرم افزار رستورانی یوسنسی بصورت تکی و یا گروهی به بازی های مهیج بپردازند.و یا با هم به مسابقه بپردازند! در بازی های انفرادی، بالاترین امتیاز برای همه ثبت شده و به عنوان برنده انتخاب می شود. بازی ها می تواند در پنل مدیریت به انتخاب خود صاحب رستوران تغییر یابد و بصورت هفتگی یا ماهانه بازی های جدیدی اضافه نماید.همچنین برنده بازی می تواند امتیاز کسب کرده را تبدیل به بن تخفیف کرده و در مراجعات بعدی از اعتبار خود استفاده کرده و لذت ببرد!

نرم افزار منو رستورانی
میز لمسی رستوران

گالری و ویدئو

در این قسمت می توان عکس هایی از مناظر زیبا و گردشگری شهر، آشنایی با هنرهای دستی قرار داد.یا عکس هایی از مراسم هایی که در محیط رستوران هوشمند گرفته شده است قرار داد.که بسته به تم و استراتژی رستوران عکس ها را می توان انتخاب کرد. از طرفی می توان ویدیوهایی را نیز منتشر کرد که حتی شامل تبلیغات نیز باشد.و منبع درآمدی برای رستوران محسوب می شود!

مجله

در قسمت مجله می توان انواع مجلات مربوط به موضوعات مختلف را برای هر گروه سنی قرار داد. می توان از بنگاه های اقتصادی تبلیغاتشان را گرفت و بصورت کاتالوگ و بروشور برای میهمانان به نمایش گذاشت. شما هم اکنون رسانه قدرتمند خود را دارید.

سرویس های ویژه نرم افزار رستورانی

با استفاده از این امکان می توان درخواست داد میزبان به میز شما بیایید و یا تاکسی اینترنتی بگیرید و لیست سفارش خود را ببینید. می توان از این قسمت، زبان نرم افزار را به زبان انگلیسی یا عربی تغییر داد، آب و هوا را چک کرد و یا حتی اینترنت گردی کرد!

میز لمسی پرزنت

برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصول با مشاوران ما تماس بگیرید

شهریور ۵, ۱۳۹۷

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

4 × 1 =