سوالات متداول از یوسنسی

سوالات متداول از یوسنسی

سوالات متداول از یوسنسی

سوالات متداول، مجموعه ای از سوالاتی بوده که با مرور زمان از مشتریان گرامی شرکت رایانیک در رابطه با محصولات لمسی جمع آوری شده است. این سوالات متداول به صورت کامل و دقیق در زیر به صورت تب هایی متفاوت پاسخ داده شده اند. اگر هرگونه سوال دیگری دارید که در این قسمت به آن پاسخ داده نشده است، حتما سوال خود را با کارشناسان مطرح کنید. حداکثر تا ۴۸ ساعت به سوال شما پاسخ داده می شود.

چقدر طول می کشد تا محصول آماده شود؟

بستگی به موجودی انبار دارد. اگر قطعات موجود باشد بین ۳-۴ روز و در غیر اینصورت ۱۴-۱۰ روز زمان برای ساخت و بسته بندی و ارسال نیاز دارد.

جابجایی میز یا کیوسک لمسی چگونه است؟

در صورت درخواست مشتری می توان با اضافه کردن چرخ به پایه آن، حرکت آن را راحت تر کرد. همچنین بدنه میز/کیوسک قابلیت جدا شدن از پایه ی میز/کیوسک را دارا بوده که حمل و نقل آن را ساده تر می سازد.

نمایشگرهای لمسی در چه سایزهایی هستند؟

نمایشگرهای لمسی در سایزهای استاندارد کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد. سایزهای کوچک ۲۲ اینچ، ۳۲ اینچ، سایزهای متوسط ۴۳ اینچ، ۴۹ اینچ و سایزهای بزرگ ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ وجود دارند. برای اطلاع از سایر مشخصات میز و کیوسک لمسی می توانید به پیج میز لمسی و یا کیوسک لمسی مراجعه بفرمایید.

چگونه می توان از نمایشگرهای لمسی بهره برد؟

به سه شکل استند و کیوسک لمسی، میز لمسی و نمایشگر دیواری می توان نمایشگرهای لمسی را مورد استفاده قرار داد.

چند نفر بصورت همزمان می توانند با میز یا کیوسک لمسی کار کنند؟

بسته به تعداد نقاط لمس همزمانی که سیستم دارد تعداد کاربران همزمان مشخص می شود. یک میز هوشمند با قابلیت شناسایی ۱۰ نقطه لمس همزمان، می تواند برای ۱۰-۱ نفر بصورت همزمان قابل استفاده باشد.

من طرح خاصی مد نظرم هست. آیا یوسنسی طرح مرا می پذیرد؟

بله. با ورود به قسمت سفارشی سازی می توانید هر طرح با هر سایز و مشخصات سخت افزاری و آپشن های اضافی مورد نظر خود را به کارشناسان ما ایمیل کرده، استعلام قیمت گرفته و درخواست خود را ثبت نهایی کنید. در قسمت پروژه های انجام شده توسط شرکت، می توان انواع طرح های سفارشی سازی شده را مشاهده بفرمایید.

کیوسک و میز لمسی چقدر می تواند روشن بماند؟

دو نمونه نمایشگر صنعتی و تجاری را می توان برای میز لمسی و استند لمسی استفاده کرد. نمایشگرهای صنعتی قابلیت عملکرد در شرایط سخت و طولانی آب و هوایی را برای چندین روز متوالی دارند. نمایشگرهای تجاری نیز قابلیت روشن ماندن طولانی مدت را نیز دارا بوده اما در شرایط سخت آب و هوایی به کیفیت نمایشگر تجاری نیست. همچنین می توان تنظیم کرد میز و کیوسک لمسی بصورت اتوماتیک به حالت sleep برود و دوباره روشن شود.

چگونه می توان صفحه نمایش را تمیز کرد؟

برای درست تمیز کردن مانیتور، می توان هر تمیز کننده شیشه را به دستمال نانویی بدون پرز اسپری کرده و بسیار آرام، سطح مانیتور را پاک کرد. بسیار مهم است که تمیز کننده شیشه بصورت مستقیم به مانیتور اسپری نشود.

آیا مشخصات سخت افزاری کامپیوتر قابلیت سفارشی سازی دارند؟

بله سخت افزار در کانفیگ های (پیکربندی های) مختلف موجود هست و می توانید در صفحه سفارشی سازی مطابق با نیاز خود سیستم سخت افزاری خود را سفارشی سازی کنید.

چه فناوری های لمسی در محصولات استفاده شده است و تفاوت آن ها در چیست؟

بنا بر کاربری، فناوری های لمسی خازنی و نوری مورد استفاده قرار گرفته است. فناوری خازنی تنها با دست شما عمل می کند اما فناوری لمسی نوری با هر شیء غیر شفافی عمل می کند. از طرفی فناوری خازنی سطحی کاملا مسطح بوده اما فناوری نوری چند میلیمتر فرورفتگی داشته و میز لمسی را از حالت مسطح خارج می کند.

چه امکانات جانبی در میزها و استندهای شما وجود دارد؟

میزها و استندهای رایانیک مجهز به وایفای و بلوتوث و چندین پورت USB است. علاوه بر این می توان ماژول های تشخیص اثر انگشت و وب کم و پرینتر ۸۰ میلی متری را هم سفارش داد.

چگونه می توان برنامه ای به میزو کیوسک لمسی اضافه کرد؟

چند روش برای این موضوع وجود دارد:

  1. می توان آن را بر روی فلش ذخیره کرد و سپس از طریق پورت USB موجود در میز و کیوسک برنامه را نصب کرد.
  2. می توان هر برنامه مورد نیاز را از کافه بازار، ایران اپس و سایر اپ استورها با انصال به اینترنت از طریق وای فای دانلود و نصب کرد.

سیستم عامل میز لمسی و استند لمسی چیست؟

بنا به نیاز کاربر، سیستم عامل اندروید یا ویندوز ۸ یا ۱۰ است و در صورت درخواست به صورت مولتی بوت هم می تواند باشد که در آن صورت به صورت همزمان ویندوز و اندورید روی سیستم نصب خواهد شد.

آیا میز هوشمند و کیوسک لمسی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد؟

بله. اتصال میز و کیوسک لمسی از طریق WiFi امکان پذیر است.

من نیازمند یک نرم افزار سفارشی برای کسب و کار خود هستم آیا امکان آن وجود دارد؟

بله. رایانیک نرم افزار مولتی تاچ سازگار با سیستم های تاچ مطابق با نیازهای شما را در سریع ترین زمان ممکن برای شما توسعه داده و تولید می کند.

آیا میز لمسی و کیوسک هوشمند از نرم افزارهایی که استفاده چند لمسی بودن ندارد، پشتیبانی می کند؟

بله. اما فقط از ویژگی های یک لمسی (single touch) پشتیبانی می کند. نمی توان از حالت چند لمسی بودن بهره برد.

آیا آیا امکان درج لوگوی ما در نرم افزار وجود دارد؟

بله. این امکان وجود دارد که لوگوی کسب و کارتان در نرم افزار سفارشی سازی شده درج شود.

آیا شرکت کالای مرجوعی را می پذیرد؟

با توجه به اینکه محصولات شخصی سازی ساخته می­ شود امکان مرجوع کالا وجود ندارد. مگر فقط ارسال برای تعمیر.

برنامه تعمیر محصولات شرکت چگونه است؟

کارشناسان یک تشخیص اولیه از راه دور خواهند داشت که مشخص می کند مشکل اصلی ناشی از چیست. اگر مشکلات تنظیمات نرم افزاری باشد ما مرحله به مرحله با شما پیش خواهیم آمد تا مشکل حل شود و اگر هم مشکل سخت افزاری باشد، قطعه را طبق گارانتی شما تعمیر یا تعویض خواهیم کرد.

گارانتی محصولات سخت افزاری چگونه است؟

بسته به نوع محصول بین ۱۲ تا ۲۴ ماه گارانتی هستند و برای اطلاع از موارد گارانتی می توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید. همچنین گارانتی شامل تعویض قطعات خواهد بود.

برای ثبت گارانتی باید شماره فاکتور را به همراه مشخصات در سایت در قسمت پشتیبانی وارد کرد تا گارانتی فعال شود و از طریق همین سامانه سوالات خود را با نیروهای پشتیبانی مطرح کنید. کارشناسان حداکثر ۱۲ ساعته پیگیر موضوع شما خواهند شد.

خدمات پس از فروش نرم افزار به چه صورت است؟

در صورتی که نرم افزار را از شرکت تهیه کنید تا ۳ سال خدمات پس از فروش شامل سفارش شما خواهد شد.

آیا نصب و راه اندازی سیستم ها را شما انجام می دهید؟

بله. نصب و راه اندازی سیستم ها بر عهده شرکت رایانیک است.

در صورت اتمام گارانتی آیا امکان تعمیر کالا وجود دارد؟

بله. شرکت رایانیک برای تمامی محصولات خود خدمات تعمیر ارائه می دهد که در صورتی که از دوره گارانتی خارج باشد مستلزم هزینه خواهد بود.

بسته بندی محصولات برای ارسال چگونه است؟

محصولات با بسته بندی محکم شامل فوم و پلاستیک حباب دار ارسال شده و طی ۲ روز کاری بدست شما می رسد. در صورت کمبود زمان، محصولات با پست سریع بین المللی ارسال شده که حداکثر ۲۴ ساعته بدست شما خواهد رسید.

مدت زمان ارسال محصولات چقدر است؟

محصولات در تهران تا ۲ روز کاری و در سایر شهرها تا ۳ روز کاری تحویل داده می شود.

آیا ارسال محصولات هزینه ای در بر دارد؟

ارسال محصولات در تهران و مشهد به صورت رایگان و در سایر شهرها مستلزم هزینه خواهد بود.

۲۱ آبان، ۱۳۹۶