مطالب سایت

راهنمای خرید استند لمسی

خرید استند لمسی

راهنمای انتخاب و خرید استند لمسی

انتخاب استند لمسی بر اساس کاربری

نکاتی در خرید استند لمسی

استفاده از استند لمسی (کیوسک لمسی) در کسب و کارها به شدت رو به رشد است، به طوری که در آینده نزدیک اکثر کسب و کارها برای ارائه مناسب محصولات و خدمات خود از استندها و میزهای لمسی بهره خواهند برد. بر اساس گزارشات Grand View Research پیش بینی شده است تا سال ۲۰۲۵ میلادی اندازه بازار این محصولات به بیش از ۵ بیلیون دلار در دنیا رشد کند. پس قطعا باید برای خرید استند لمسی تفکراتی داشت.

در نگاه اول شاید نتوان متصور شد که چه قابلیت هایی از این محصول قابل بهره برداری است، اما با توجه به رشد محتوای دیجیتال و امکانات و ابزارهای فوق العاده نرم افزاری و سخت افزاری در تولید محتوای دیجیتال در کمترین زمان، جای خالی ابزاری برای ارائه این محتوا به شدت حس می شود.

نمایشگرهای لمسی سایز بزرگ قابلیت ها و جلوه ای فراتر از نمایشگرهای کوچک مانند تبلت و گوشی هوشمند دارد. به این دلیل که زمانی که مشتری شما در مقابل کسب و کار شما قرار می گیرد و مایل است نمونه کارها و محصولات و خدمات شما را ببیند بهترین شکل ارائه این است که تصاویر و محتوا به قدر کافی بزرگ باشند که دو نفر بتوانند در مورد آن صحبت کرده و توضیحات خود را به بهترین شکل خود ارائه دهند.

از طرفی لمسی بودن این مزیت را به وجود می آورد که مخاطب شما این قابلیت را داشته باشد که اختیار عمل را در دست بگیرد و به راحتی بر روی محتوای مورد علاقه خود تمرکز کند و این مشتری را یک قدم به قانع کردن برای خرید نزدیک تر می کند.

انتخاب شکل ظاهری مناسب استند

خرید استند لمسی طرح سفید

برای خرید استند لمسی باید بدانید که در سه شکل عمودی، مورب و افقی موجود هستند. بر اساس نوع کاربری شما می توان یکی از سه مورد فوق را انتخاب کرد. شکل عمودی کیوسک لمسی، از نظر در دید قرار داشتن (visibility) بهترین انتخاب هستند، به طوری که کاربر شما از فواصل مختلف دید کافی از صفحه نمایشگر دارد.

در صورتی که مایل هستید کاربر شما به راحتی بتواند با کیوسک تعامل داشته باشد و به عبارتی فضای خصوصی (privacy) کاربر حفظ شود بهترین گزینه میزهای لمسی هستند که کاربر بیشترین راحتی در کار کردن با آن را دارد. در حالتی که مایل باشید برای خرید استند لمسی هر دو را تا حدودی مد نظر بگیرید کیوسک های لمسی مورب با زاویه ای در حدود ۳۰ درجه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در صورتی که مایل هستید بین یک با چند نفر فضای تعامل چند نفره برقرار کنید (cooperative) بهترین گزینه برای شما استفاده از میز لمسی است به این دلیل که چند نفر به راحتی می توانند در اطراف آن میز لمسی قرار بگیرند با اطمینان از این موضوع که همه افراد دید کافی و مناسب از تصویر نمایشگر دارند.

علاوه بر موارد فوق در انتخاب میز هوشمند باید این نکته را در نظر داشت که دو ارتفاع برای آن وجود دارد، ارتفاع ایستاده و ارتفاع نشسته (جلو مبلی). که در واقع تفاوت آنها در این است که میز لمسی به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد یا به صورت نشسته. عموما در لابی ها (lobby) از مدل ارتفاع نشسته استفاده می کنند و در نمایشگاهها و مکان هایی که جایی برای نشستن وجود ندارد از نوع ارتفاع ایستاده استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت های استند لمسی تماس بگیرید                     .

مشخصات سیستم لمسی استند

فناوری های لمسی متفاوتی در حوزه نمایشگرهای لمسی پا به عرصه حضور گذاشته اند که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در کیوسک های صنعتی قدیمی اکثرا از تاچ های مقاومتی (Resistive Touch Screen) استفاده می شد که برای عمل کردن نیازمند این بودند که کاربر به یک میزان حداقلی فشار هم در محل تاچ به نمایشگر وارد کند تا عمل کند. با توجه به گسترش تاچ های خازنی در گوشی های هوشمند و تبلت ها، صفحات نمایش لمسی مقاومتی برای کاربران نامأنوس شده است.

در حال حاضر از دو تکنولوژی لمسی برای کیوسک های لمسی و میزها استفاده می شود که یکی نمایشگر لمسی IR و دیگری نمایشگر لمسی خازنی (Capacitive) هستند. پنل های لمسی IR به دلیل استفاده از LED در ساختار آن ها، عمری محدودی دارند. و در صورتی که هر کدام از LEDها نیم سوز شود و یا از کار بیافتد عملکرد صفحه تاچ با مشکل مواجه می شود. در مقابل صفحات لمسی خازنی، عمر بسیار بالایی دارند و قطعات آن ها طول عمر نامحدود دارند. پس حتما در خرید استند لمسی، این نکته را مد نظر بگیرید.

ویژگی صفحات لمسی IR این است که آن ها به هر شی غیر شفاف به عنوان نقطه لمس واکنش نشان می دهد در صورتی که صفحات خازنی تنها به انگشتان دست و یا اشیا فلزی به سطح مقطع بزرگ واکنش نشان می دهند. این ویژگی برای صفحات لمسی IR در برخی کاربری ها نقطه مثبت به حساب می آید در حالی که در بسیاری کاربردها منجر به ایجاد مشکل در کاربری می شود.

مشخصات سخت افزاری سیستم پردازش استند لمسی

بسته به کاربرد شما از کیوسک لمسی، می توانید مشخصات سخت افزاری مناسب را مورد استفاده قرار دهید.  مصالحه بین قیمت و کارآیی (performance) سیستم با در نظر گرفتن کاربری خاص شما، می تواند منجر به یک انتخاب مناسب شود. معمولا برای کاربردهای عمومی مانند نمایش عکس و فیلم و یا استفاده از نرم افزار هوشمند پرزینت یوسنسی، ما سخت افزار مناسب و کافی با  پردازنده J1900 اینتل و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت هارد SSD پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که در کاربرد شما نیاز به رندر تصاویر سنگین و یا سه بعدی و یا استفاده از نرم افزارهای سنگین پردازشی و یا حتی اجرای بازی های سنگین دارید، برای خرید استند لمسی بهتر است سیستم قوی تری انتخاب کنید و حتما یک کارت گرافیک با حافظه مجزا (dedicated) داشته باشید و از رم ۸ گیگ یا بالاتر و پردازنده corei3 و corei5 و بالاتر استفاده نمایید.

کیوسک لمسی سفارش گیری
کیوسک لمسی

شما می توانید مشخصات سیستم خود را سفارشی سازی کنید. برای انتخاب مشخصات و استعلام قیمت تماس بگیرید.

نرم افزار مولتی تاچ کیوسک لمسی

نرم افزار شاید مهم ترین بخش برای انتخاب و خرید استند لمسی مولتی تاچ باشد. یک سخت افزار بی نقص و با کیفیت، بدون یک نرم افزار مناسب، ارزش چندانی ندارد. از این رو یک نرم افزار چشم نواز با رابط کاربری جذاب و با رعایت اصول تجربه کاربری می تواند ارزش میز و کیوسک لمسی را بی نهایت بالا ببرد.

مهم ترین ویژگی نرم افزارهای مختص کیوسک های لمسی، ویژگی چند کاربره بودن آن است به این مفهوم که زمانی که چند کاربر به صورت همزمان مشغول کار کردن با آن هستند محیط نرم افزار پاسخ گو باشند. اکثر نرم افزارهایی که برای کامپیوترها نوشته می شوند عموما چون برای یک کاربر نوشته شده اند امکان این را ندارند که در محیط چند کاربره مورد استفاده قرار گیرند.

بسته به سیستم عامل استند که می تواند ویندوز و یا اندروید باشد نرم افزار متناسب آن توسط تیم یوسنسی برنامه نویسی می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد. اپ های اندروید عموما از نظر عملکرد، تطبیق بهتری با دستگاه های لمسی دارند. اما در صورت استفاده از سیستم عامل ویندوز، باید دقت کنیم که نرم افزار به صورت مولتی تاچ طراحی شده باشد.

شرکت یوسنسی نرم افزارهای ویژه ای را بر برخی از کاربردها توسعه داده است که می توانید در کیوسک های لمسی مورد استفاده قرار دهید و با خیال راحت برای خرید استند لمسی اقدام فرمایید.

برای کسب اطلاعات در مورد بسته های نرم افزاری مولتی تاچ به بخش نرم افزار مراجعه بفرمایید.                   .

وایت بورد هوشمند،ارتباطات را وارد عصر جدیدی میکند!

وایت بورد هوشمند چیست؟ وایت بورد هوشمند گزینه مناسب برای مهد کودکها، مدارس، دانشگاهها و کلیه ارگانهای آموزشی است که می خواهند از آخرین متدهای آموزشی بهره مند شوند. در راستای هوشمندسازی مدارس و دانشگاهها و سایر ارگانهای آموزشی، گزینه مناسبی برای جایگزین کردن با وایت بوردهای معمولی است.امکانات این محصول  عبارتست از: امکان ذخیره…

عوامل موفقیت پروژه های کیوسک لمسی هوشمند

کسب موفقیت و تضمین برگشت سرمایه  (ROI)در پروژه های کیوسک لمسی هوشمند، نیازمند انعطاف پذیری، مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیك است .این هدف ،با تبعیت از مدلهای مدیریت سنتی میسر نمی گردد و پیاده سازی موفق اینگونه پروژه ها مستلزم شناسائی و توجه دقیق به "عوامل کلیدی موفقیت" می باشد. بنا به سایت freeessay ،امروزه…

ضرورت کیوسک لمسی راهنمای مسیر در پایانه ی مسافربری،فرودگاه و ایستگاه قطار

کیوسک لمسی راهنمای مسیر سفر به شهرهای جدید، برای مسافران می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد، اما ممکن است رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر و یافتن مقصد با توجه به بزرگی مساحت ترمینال برای مسافرین تازه وارد مشکل ساز باشد. برنامه ریزی یک سیستم راهنمای مسیر هوشمند می تواند برای جلوگیری از…

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان

تاریخچه کیوسک لمسی در ایران و جهان تاریخچه کیوسک لمسی اولین شبکه موفق کیوسک های تاچ برای اهداف تجاری پروژه یک خرده فروشی کفش در سال 1985 بود که از آن برای نمایش عکس و فیلم کفش هایی که در مغازه نبودند استفاده می شد. در سال 1991 اولین استند لمسی تجاری مجهز به اینترنت،…

سه نکته مهم در خرید میز لمسی

خرید میز لمسی سه نکته مهم در خرید میز لمسی زمانی که یک فناوری جدید ظهور می کند، ابهاماتی راجع به آن وجود دارد و نیاز به آگاهی برای دست یابی به عملکرد صحیح است. اگر اطلاعات نسبت به فناوری کامل باشد می تواند تبدیل به یک اتفاق هیجان انگیز شود. این بدان معنی است…

عوامل موثر بر قیمت کیوسک لمسی

قیمت کیوسک لمسی چه عواملی بر قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی تاثیر می گذارند؟ دلایل محدوده گسترده در قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی چیست؟ کیوسک لمسی 1- قیمت ارز (دلار) به دلیل این که عمده قطعات تشکیل دهنده میز لمسی و کیوسک های لمسی قطعات وارداتی هستند قیمت کیوسک لمسی به شدت به…

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟ محتوای مناسب برای کیوسک لمسی در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب…

چیزی بیش از خودتان را در آینه ببینید!

آینه هوشمند کاربرد آینه هوشمند در ساختمان بیش‌تر ما عادت داریم موقع خروج از خانه و قبل از اینکه بخواهیم در مجامع عمومی ظاهر شویم، نگاهی به آینه بیندازیم و برای آخرین بار سر و وضعمان را چک کنیم. اما وقتی پای تکنولوژی به میان بیاید، این عادت ساده می تواند بدرد بخورتر از این…

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

20 − 16 =