مطالب سایت

سه نکته مهم در خرید میز لمسی

خرید میز لمسی

خرید میز لمسی

سه نکته مهم در خرید میز لمسی

زمانی که یک فناوری جدید ظهور می کند، ابهاماتی راجع به آن وجود دارد و نیاز به آگاهی برای دست یابی به عملکرد صحیح است. اگر اطلاعات نسبت به فناوری کامل باشد می تواند تبدیل به یک اتفاق هیجان انگیز شود. این بدان معنی است که فروشندگان می توانند تصورات خود را بدون هیچگونه نشان پیشبینی شده ای برای مسیر درست روش خود گسترش دهند، که می تواند به سوی موفقیت رفته یا شکستی تمام عیار باشد. از سوی دیگر، ایده هایی در مورد فناوری جدید می تواند یک کمپین خلاق را با خود به همراه داشته باشد یا منجر به راه اندازی چیزی شود که اصلا کار نمی کند.

قطعا میز لمسی هم از چنین شرایطی برخوردار است. این وسیله یک نوآوری فناورانه است که خیلی خوب می تواند به سازماندهی فضاهای موجود در محل کار و رستوران و … کمک کرده و شرایط را به نفع کسب و کار تغییر دهد. اما نیازمند یادگیری طرز استفاده ی صحیح است و دانستن اینکه چگونه این میز هوشمند به آن ها کمک می کند سطح کسب و کار خود را بهبود ببخشند.

قبل از شروع بحث راجع به بهترین شیوه پیاده سازی یک میز لمسی تعاملی و خرید میز لمسی، این سه نکته مهم را در خاطر داشته باشید. آن ها چیزهای ساده ای هستند. و از هیجان کاوش فرصت های جدید فناورانه رهایی می یابند، اما نگه داشتن آنها در ذهن می تواند باعث نجات شما و مشتریان شود.

استفاده از میز لمسی اشتباه برای شغل شما

میز لمسی
خرید میز لمسی

چه چیزی یک میز لمسی را از یک تبلت متفاوت می سازد؟ محتوایی که شما بر روی میز قرار داده و تنظیم می کنید. راجع به اینکه صفحه نمایش چگونه باید پیاده سازی شده و چه چیزهایی بر روی آن قرار گیرد، باید تفکر شود. بدیهی است که اگر شما قصد نصب میز لمسی رستورانی را دارید که قرار است مردم دور آن بنشینند، باید صفحه نمایش آن ضد آب طراحی شود و در مقابل ریختن آب و نوشیدنی مقاوم باشد.

مقاومت در برابر خراش، مقاومت در برابر ضربه و حساسیت دما هم موارد مهمی هستند که باید برای طراحی یک میز هوشمند در نظر گرفته شوند. اگر شما میزی را برای مشتری پیاده سازی کنید که به اندازه کافی پایدار و بادوام نباشد، کاملا آن ها را ناامید کرده و فقط سخت افزار گران قیمت شکسته ای را تحویل داده اید.

تشعشع و بازتاب نور هم از دیگر نکاتی است که باید در خرید میز لمسی مد نظر قرار گیرد. اگر میز لمسی در مکانی مانند یک رستوران با نورپردازی خیلی زیاد به جای محیطی تاریک قرار گیرد، نور منعکس کننده صفحه لمسی، می تواند مشاهده صفحه را دشوار کرده و به تبع کار با آن را هم سخت گرداند. بنابراین استفاده از شیشه ضد انعکاس، اجباری است.

پس تفکر درباره چگونگی استفاده مشتریان از میز لمسی و میزان کاربری آن، امری ضروری است. توجه داشته باشید که میزان نور اتاق (از سمت چراغ ها و پنجره ها) در طول روز تا چه حد می تواند بر آن تاثیرگذار باشد. و باید در صورت لزوم اتاق به شکل مناسبی پیکربندی شده تا اطمینان حاصل شود که همه آنچه که مشتری بدان نیاز دارد تا روی صفحه نمایش ببیند، همیشه قابل مشاهده است. مشتریان را در جایگاهی قرار ندهید که مجبور باشند دائم به دور میز هوشمند بچرخند و نتوانند بدلیل انعکاس صفحه با آن کار کنند یا مجبور شوند دست خود را بالای ابرو، بگیرند تا صفحه را ببینند.

میز لمسی چیست؟                  

در نظر نگرفتن اندازه درست در پیاده سازی میز لمسی

همه ما می توانیم مجسمه ای را تصور کنیم که با اندازه ای خیلی بزرگ خریداری شده و قرار است در خانه جای بگیرد اما اصلا نمی تواند از در خانه رد شود یا باید از سقف خانه بیرون زده شود. با این مثال متوجه اهمیت سایز میز لمسی در هنگام انتخاب می شوید. در خرید میز لمسی تفکر اینکه هرچه صفحه نمایش بزرگتر باشد، بهتر است و چشمگیرترین صفحه نمایش را خواهیم داشت، کاملا اشتباه است.

اگر شما میز لمسی ای داشته باشید که در اتاقتان جا نشود، نهایتا در گوشه ای بلااستفاده قرار خواهد گرفت. داشتن میز هوشمندی که خیلی بزرگ باشد، قطعا محدودیت هایی را برای کاربرانش به همراه خواهد داشت. اگر مردم قصد داشته باشند که کارهای مشترکی را روی میز انجام دهند، هیچ حس اشتراکی را وقتی انگشتان کاربران چندین متر از هم فاصله داشته باشند، ایجاد نمی کند. و طراحی یک میز هوشمند که اطلاعاتِ روی آن در قسمت ناخوشایندی از صفحه نمایش قرار گرفته و دسترسی به آن سخت است. یا اصلا خود صفحه لمسی ای که در محل نادرستی جایگذاری شده است، می تواند تجربه شیرین استفاده از آن را کاملا ناخوشایند و بی فایده کند.

میز لمسی رستورانی
میز لمسی

میز لمسی ای را تصور کنید که به اندازه کل اتاق کنفرانس باشد و فقط یک دکمه تعاملی در سمت راست آن قرار بگیرد. تمامی افراد حاضر برای کار با آن باید به سمت راست میز هجوم بیاورند و این اصلا جالب نیست. چنین طراحی و نصبی نیازمند این است که افراد برای کار کردن با دکمه ای مجبور باشند خود را بکشند، یا از یک سمت میز تا سمتی دیگر بدوند و انواع حرکات ورزشی را انجام دهند تا بتوانند به درستی با آن کار کنند. چنین راه اندازی ای کاملا مشتریان را احمقانه نشان می دهد و این اصلا کار حرفه ای نیست. بنابراین بسیار مهم است که اگر مشتری خرید میز لمسی قرار است میز لمسی ای را مقابل کاربر خود قرار داده، از اندازه صفحه نمایش و مرتبط بودن آن با کاربر اطمینان حاصل کند.

همین طور صفحه نمایشی که خیلی کوچک باشد باز از طرف دیگر مشکل ساز خواهد بود. اگر یک پنل صفحه لمسی شخصی روی میز وجود داشته باشد، این امر برای همکاری چند نفره چندان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.پس زمانی که روی طرحی از میزی با صفحه لمسی کار می کنید، حتما اندازه خود میز، اندازه صفحه نمایش، اندازه اتاق و چگونگی کارکرد همه آن ها را به عنوان یک محصول نهایی در نظر بگیرید.

میز لمسی رستورانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟            

طراحی میز لمسی بدون یک استراتژی محتوایی مناسب

در میزهای لمسی این نرم افزار است که بیشتر از سخت افزار عملکرد آن را به نمایش می گذارد. اگر شما میز لمسی مشتری را با این ایده که می خواهد کالا و خدمات خود را نشان دهد، راه اندازی کنید، اما هیچ یک از این اطلاعات را در فرمتی که روی صفحه نمایش قابل فهم و مشاهده باشد نسازید، به مشتری خود میز هوشمندی را ارائه کرده اید. که هیچ کاربردی نداشته و او فقط باید تا پایان عمرش به آن نظاره گر باشد. پس اطمینان حاصل کنید که استراتژی محتوایی شما در خرید میز لمسی منطقی و کاملا سازگار با سخت افزار مورد استفاده مشتریان باشد.در مقاله محتوای مناسب برای میز و کیوسک لمسی توضیح داده شده که میتوان از تصاویر،ویدیوهای با کیفیت و فایل های صوتی تعاملی در قالب یک نرم افزار تعاملی بهره برد.اینگونه میتوان یک پلتفرم کاملی ارایه داد که مشتری با فراغ خاطر به اطلاعات مورد نیاز خود دست می یابد و از تجربه کاربری دلنشینی بهره مند خواهد شد.

خرید میز لمسی
میز هوشمند

محتوای مناسب برای میز و کیوسک لمسی چیست؟            

مقالات مشابه

عوامل موثر بر قیمت کیوسک لمسی

قیمت کیوسک لمسی چه عواملی بر قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی تاثیر می گذارند؟ دلایل محدوده گسترده در قیمت کیوسک لمسی و میز لمسی چیست؟ کیوسک لمسی 1- قیمت ارز (دلار) به دلیل این که عمده قطعات تشکیل دهنده میز لمسی و کیوسک های لمسی قطعات وارداتی هستند قیمت کیوسک لمسی به شدت به…

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟ محتوای مناسب برای کیوسک لمسی در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب…

وایت بورد هوشمند،ارتباطات را وارد عصر جدیدی میکند!

وایت بورد هوشمند چیست؟ وایت بورد هوشمند گزینه مناسب برای مهد کودکها، مدارس، دانشگاهها و کلیه ارگانهای آموزشی است که می خواهند از آخرین متدهای آموزشی بهره مند شوند. در راستای هوشمندسازی مدارس و دانشگاهها و سایر ارگانهای آموزشی، گزینه مناسبی برای جایگزین کردن با وایت بوردهای معمولی است.امکانات این محصول  عبارتست از: امکان ذخیره…

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

هفده − 7 =