خبرها

رایانیک در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند

کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی نمایشگاه شهر هوشمند مشهد

 شرکت یوسنسی با کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی خود در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد حضور بهم رسانید . نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد‌. در این نمایشگاه، که همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه کامپیوتر نیز بود، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ خدمات‌دهنده در حوزه فناوری‌های نوین مرتبط با شهر هوشمند در کنار استارتاپ‌های پیشرو و نوظهور در عرصه خدمات شهری و شهروندی، آخرین فناوری‌ها و خدمات خود را معرفی کردند.

کیوسک اطلاع رانی نمایشگاهی یوسنسی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد
کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی یوسنسی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد
بازدید رجال فناوری اطلاعات مشهد از کیوسک اطلاع رسانس نمایشگاهی مشهد
بازدید رجال فناوری اطلاعات مشهد از کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی مشهد
بازدید جناب آقای آذری جهرمی از کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی یوسنسی
بازدید جناب آقای آذری جهرمی از کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی یوسنسی

در این بین شرکت یوسنسی، به ارایه خدمات به مجموعه هایی چون روزنامه شهرآرا، شهرداری مشهد و مجموعه بیان نو مفتخر شد.شرکت یوسنسی با اجاره محصول میز و کیوسک لمسی و ارایه نرم افزار مخصوص پرزنت به ارائه خدمت پرداخت..افراد مختلف کشوری از این غرفه بازدید کردند و غرفه داران اطلاعات را با استفاده از کیوسک لمسی ارائه دادند.از جمله این افراد میتوان به وزیر جوان ارتباطات و اطلاعات جناب آقای آذری جهرمی،استاندار مشهد جناب آقای رزم حسینی  ،شهردار جوان و محترم مشهد جناب آقای کلایی، رییس فناوری اطلاعات استانداری جناب آقای روحبخش و رییس کل ict  جناب آقای خلیلی و سایر شهروندان محترم اشاره کرد.

شایان ذکر است  روزنامه شهرآرا  روزنامه محلی مشهد محسوب میشود.این روزنامه  از سال ۱۳۷۶ به صورت هفته‌نامه و به‌طور رایگان با تیراژ ۴۰۰۰۰۰ نسخه برای شهروندان مشهدی شروع به کار کرد.در ۳ خرداد ۱۳۸۸ و هم‌زمان با بیست و هفتمین سالروزآزادسازی خرمشهر انتشار آن به صورت روزنامه آغاز شد. در سوم خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در برنامه ای که به مناسبت نهمین سالروز روزنامه شهرآرا در سالن صبا صدا و سیمای خراسان رضوی واقع در مشهد برگزار شد[۱]، تقی زاده خامسی شهردار وقت مشهد از ضمائم جدید این روزنامه شامل میلان[۲] (هفته نامه جوانان مشهد) به دبیری سلمان نظافت یزدی، شهربانو (دوهفته نامه زنان مشهد) به دبیری حمیده وحیدی، پلخمون(هفته نامه طنز) به دبیری ارژنگ حاتمی و مترو (روزنامه ویژه مترو مشهد) به دبیری علیرضا گرانپایه رونمایی کرد.

پوستر شهر هوشمند
پوستر شهر هوشمند

هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند، در فضای تقریبی ۴۰۰۰متر در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه، میزبان عموم علاقه‌مندان به این حوزه بود

کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد
کیوسک اطلاع رسانی نمایشگاهی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

سه × 5 =