فست فود هوشمند شهر سوخاری

گروه شهر سوخاری از سال ۱۳۸۳ به پاس تجربه موسسان در حوزه راه اندازی فست  فود فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با هدف خدمت رسانی عالی به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هرگونه درآمد پرداخته است.

شرکت کارینا افتخار سیمیا با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در راه اندازی فست فود می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد.این شرکت دارای هفت نمایندگی در شهرهای رشت،ارومیه،تبریز کرمانشاه وکرج و قم بوده و دارای منو غذایی متنوع شامل پیتزا ایتالیایی و آمریکایی و انواع سوخاری و ساندویچ می­باشد. مورد دیگری که به جذابیت میزهای لمسی اضافه کرده این است که میهمانان میتوانند پیتزای خود را بسازند و از هر مواد دلخواه خود در پیتزا اضافه کنند!

میزهای هوشمند رستورانی در سه نمونه ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره طراحی شده است. ابعاد میز، ابعاد استاندارد میزهای رستورانی است. در میزهای لمسی برای هر مهمان، با توجه به سایز میز، بخش مجزایی در نظر گرفته و هر فرد می تواند با پروفایل خود از میز هوشمند بهره ببرد. میز لمسی رستورانی در انواع رنگ ها و بصورت سفارشی متناسب با دکور رستوران قابلیت شخصی سازی را داراست.

با نرم افزاری جذاب و با رعایت اصول و استراتژی های طراحی شده به منظور برنامه های وفاداری، رستوران هوشمند به انتخاب اول افراد برای سپری کردن اوقات خوش تبدیل خواهد شد!

میز لمسی رستورانی یوسنسی رشت
میز لمسی رستورانی یوسنسی رشت

میز لمسی رستورانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟                                     .

میز لمسی رستورانی یوسنسی رشت
میز لمسی رستورانی یوسنسی رشت

فضای داخلی رستوران دارای دو طبقه بوده و پذیرای مهمانان عزیز از سراسر کشور میباشد.از آنجا که رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است وجود چنین رستوران هوشمندی در این شهر زیبا به جاذبه های شهر افزوده است. در دکوراسیون داخلی فضای رستوران از رنگ های گرم و آجری استفاده شده است.همچنین وجود خیزران هایی که نماد سرسبزی شهررشت است به خوبی فضا را دلنشین کرده است.

شهر رشت در سال ۲۰۱۵ به شبکه شهرهای خلاق جهان به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی زیر نظر یونسکو پیوست. براساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می‌کند. رشت تنها شهر ایران به همراه ۱۸ شهر دیگر جهان است که در زمینه خوراک‌شناسی در یونسکو ثبت شد و وجود رستوران هوشمند با میز لمسی رستورانی یوسنسی باردیگر این ادعا را ثابت کرد.

برای متمایز کردن شما با میز لمسی رستورانی آماده ایم!                                            .

آذر ۱۵, ۱۳۹۷