فرش هوشمند برندها و شرکت ها

فرش هوشمند برندها و شرکت ها

فرش هوشمند نمایشگاهی مخصوص کسب و کارها

برندها می توانند در کنار استفاده از روش های سنتی و قدیمی تبلیغات، از متدهای جدید و فناوری های مدرن نیز برای تبلیغات بهره ببرند. یکی از متمایزترین روش های تبلیغات استفاده از یک سطح زنده برای ایجاد تجربه متفاوتی از محصول است.!
گروه تحقیق و توسعه شرکت یوسنسی با بهره گیری از مشاورین خبره کسب و کار و سال ها تجربه، به جذاب ترین افکت های فرش هوشمند برندها و شرکت ها دست یافته اند.که کمک می کند کسب و کار شما چون ستاره ای در میان رقبا بدرخشد.

کاربردهای فرش هوشمند نمایشگاهی

فرش هوشمند نمایشگاه های تجاری

نمایشگاه های تجاری

فرش هوشمند همایش ها

همایش ها

فرش هوشمند فروشگاه های برند

فروشگاه های برند

کیوسک لمسی مجتمع های تجاری و اداری

شرکت ها

فرش هوشمند مجتمع ها

مجتمع ها

فرش هوشمند برندها و شرکت ها

راهنمای تهیه فرش هوشمند برندها و شرکت ها

برای انتخاب بهترین فرش هوشمند متناسب با کسب و کارتان، بهتر است ابتدا بودجه خود را برای تهیه سخت افزار تعیین کنید.و سپس اگر سناریوی خاصی برای انجام تبلیغات با فرش هوشمند یوسنسی دارید با کارشناسان ما مطرح کنید. کارشناسان، بهترین افکت های مورد نظر شما را شخصی سازی کرده و شما از یک تجربه همه جانبه بینظیر بهره مند خواهید شد.

فرش هوشمند نمایشگاهی یوسنسی روی هر سطحی قابل اجراست و تنها باید سطح دارای رنگ روشن و مسطح باشد. چنین سطحی را می توان تبدیل به یک تجربه فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان از کسب و کارتان چه در نمایشگاه و یا فروشگاه تبدیل کرد.

فرش هوشمند
فرش هوشمند مناسب برای تبلیغات برندها و بنگاههای اقتصادی

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که مدت زمان هر افکت را می توان به دلخواه انتخاب کرد.و همچنین افکت ها قابلیت تغییر عکس پس زمینه و افزودن موسیقی به هر افکت برای ایجاد هیجان بیشتر را دارا هستند.
فرش هوشمند نمایشگاهی براحتی قابل نصب بوده و استفاده از آن بسیار ساده و دارای محیط نرم افزاری کاملا کاربرپسند است. پس استفاده از فرش هوشمند برندها و شرکت ها فراموش نشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به نرم افزار فرش هوشمند مراجعه کنید.

اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

14 − 3 =