اجاره میز و کیوسک لمسی

کاربرد کیوسک و میز لمسی در نمایشگاه

در صورتی که فرصت حضور در نمایشگاه پیدا کرده اید یا می خواهید محصولات و خدمات خود را در حضور یک مشتری و مهمان ویژه ارائه دهید، بهترین انتخاب اجاره کیوسک لمسی یا میز لمسی است به این دلیل که با صرف هزینه کمتر می توانید از ظرفیت های فوق العاده میز و استند لمسی در جهت ارائه توانمندی های خود بهره ببرید.

 از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارائه محتوای دیجیتال شامل عکس و فیلم در یک قالب بسیار زیبا و جذاب
  • فرم دریافت اطلاعات بازدید کننده و نظر سنجی و دریافت پیشنهاد
  • امکان درج لوگوی شما در محیط نرم افزار
  • امکان کار کردن چندین کاربر (multi user) در کنار هم بدون ایجاد هیچ تداخلی
  • امکان ایجاد کاتالوگ محصول
  • امکان نمایش PDF به صورت کتاب های تعاملی و جذاب

در زیر چند اسکرین شات از نرم افزارهای مولتی تاچ با کاربری نمایشگاه که توسط تیم برنامه نویسی یوسنسی توسعه داده شده اند نمایش داده شده است.

کیوسک نمایشگاه اتومبیل
نمایشگاه اتومبیل
کیوسک لمسی آژانس مسافرتی
نرم افزار آژانس مسافرتی
اجراه کیوسک لمسی

شرکت یوسنسی این امکان را فراهم کرده است تا با اجاره کیوسک لمسی و میز لمسی، بتوانید از فرصت های خود به بهترین شکل استفاده کنید. یوسنسی خدمات ویژه ای را در کنار خدمات اجاره عرضه میکند. از این خدمات ویژه می توان به نرم افزار مولتی تاچ ویژه نمایشگاه اشاره نمود که به صورت رایگان در کنار میز و کیوسک برای مدت اجاره عرضه می گردد.

در صورتی که مایلید نرم افزار ویژه خود را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت بگیرد.   .

دستگاههای قابل اجاره

در صورتی که مایل هستید از خدمات نرم افزاری شرکت یوسنسی بهره مند شوید حتما یک هفته قبل از تاریخ اجاره دستگاه نیازهای خود را با ما درمیان بگذارید.

برای رزرو و یا اطلاع از تجهیزات قابل اجاره در تاریخ مورد نظر خود، لطفا فرم اجاره آنلاین را پر کنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد در دسترس بودن دستگاه ها در تاریخ مورد نظر شما، هزینه های آن نیز اعلام شود.

برای اجاره کیوسک لمسی می توانید فرم اجاره را به صورت آنلاین پر کنید.                              .

شهریور ۲۴, ۱۳۹۷